Odpowiedzi (21)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
@kxlewka: oooo widziałem reklamę tej strony ale zapomniałem nazwy. Wielkie dzięki będzie dużo prościej.
-
-
Nie można znać się na wszystkim. Proponuję abyś porozmawiał z grafikami aby stworzyli Ci fajne logo a potem z osobami które zawodowo zajmują się reklamą. Razem wypracujecie fajną wizytówkę zobaczysz jaki wpływ na wizytówkę ma wybór papieru i dodatków typu lakier itp. Od razu dowiesz się jak takie efekty wpływają na cenę.
Zastanów się kto będzie Twoim klientem i do kogo wizytówka ma być adresowana (kto będzie odbiorcą), na tej podstawie wypisz sobie jakie informacje powinny znaleźć się na wizytówce (dobrze jest zadać sobie pytanie po co na wizytówce dana informacja - aby nie przeładować treścią).-
@Piotr Bibik: wygląd różnych papierów i dodatków z cenami mogę spokojnie sprawdzić na stronach firm zajmujących się wykonywaniem wizytówek, będzie to pierwsza wizytówka na rozpoczęcie działalności więc zakres usług w przyszłości się powiększy. Potencjalną grupę odbiorców już mam. Na grafiku sobie trochę przyoszczędzę, bo mojej dziewczynie całkiem dobrze takie rzeczy wychodzą i lubi to robić ;D. Pierwszy prototyp już powstał
-
-
@Piotr Bibik:
Trzeba zacząc od tego, dla kogo i po co ta wizytówka.
Czy to ma być "przypominajka" o kontakcie, czy forma reklamy.
Zawsze - zbyt wiele informacji czyni wizytówkę nieprzydatną - to tak jak z reklamami na samochodzie - jak samochód jest zawalony drobnym drukiem, to nikt tego nie przeczyta. Wiec staje się bezużyteczne.
Logo. Dobrze jest zlecić zrobienie logo profesjonalnemu grafikowi. A to niestety kosztuje nie mało. Ale warto. Nie twierdze jednak, że samemu nie można stworzyć dobrego logo. Można. Pytanie, czy posługujesz sie jakimś programem do grafiki wektorowej ?
Ja jak zlecałem logo dla mojej firmy zostałem przepytany z informacji o firmie, rynku, wizji. Nikt mnie nie zapytał o co, co chciłałbym mieć w tym logo, albo jakie kolory mają być. A z logo jestem zadowolony.
Przed wyborem konkretnego logo zastanów się gdzie będziesz to logo umieszczać. Co innego drukowac na papierze, a co innego na koszulce. Nie każde logo dobrze wyglądające w mediach społecznościowych fajnie będzie wyglądać na samochodzie czy na rękawie kurtki.
Pomysl nad tym, co napisał @Piotr Bibik i ja powyżej. Jak odpwoiesz na pytnia, to może tutaj ktoś zaproponuje cos ładnego. -
@Szymon028:
Proszę, nie obraź się za słowa krytyki. Jeżeli mam być szczery - za ciężka ta wizytówka. Dziś nie robi sie takich grafik. Wizytówka pownna byc lekka, delikatniejsza. Ta (w moim odczuciu) jest ciężka i toporna. Za bardzo czarne linie dominują (i w samym logo i poziome oddzielające tekst. Linie poziome są znacznie grubsze od samego logo. Tekst jakby zszedł na dalszy plan. -
@boss: to dopiero pierwsza wersja, na pewno tekst będzie większy, a pomysłów wizualnych mam jeszcze kilka. Miało być prosto a wyszło ciężko, będziemy próbować do skutku. Konstruktywna krytyka zawsze mile widziana.
-
@Szymon028:
Jak tam kolejne wersje ? czekamy z niecierpliwością :) -
@boss:Chwilowa przerwa w pracach bo jutro maturka z rozszerzonej matmy
-
@Szymon028:
Powodzenia -
@boss: Dzięki :D jakoś to będzie
-
@Szymon028: Połamania pióra ;)
-
@Szymon028:
Jak matma rozszerzona, to pewnie potem będzie elektrotechnika na Polibudzie ;) -
@boss:masz rację, jak kiedyś w gimnazjum nie brałem pod uwagę innego kierunku niż technik elektryk tak teraz nie myślę o niczym innym jak elektrotechnika
-
@Szymon028:
Dobry wybór. Powodzenia.
-
-
Mnie nasuwa się takie pytanie. Czy wizytówki są jeszcze komuś potrzebne ?
Owszem wygląda to bardziej poważniej i profesjonalniej, ale z doświadczenia wiem co się z nimi dzieje. Najczęściej jak nie wylądują w koszu to na na jakiejś stercie wizytówek, z której nikt nie korzysta, gdyż numer telefonu zapisany już jest w smartfinie czyli podstawowym żródle naszej wiedzy.
Osobiście np. wręczałem klientom wizytówki firmy prowadzonej przez kuzyna (a on mojej) i jak mój klient miał dla niego zlecenie to nie odszukiwał jego wizytówki tylko dzwonił do mnie z prośbą o podanie na niego namiarów i odwrotnie.
-
@artel electric: Jako forma reklamy to tak, a taką mają pełnić funkcję, na plus jest to że są małe i można zostawić po kilka w jakiś sklepach czy hurtowniach, ewentualnie zawsze można je rozdawać znajomym w formie zdjęcia które mogą komuś przesłać. Mimo że żyjemy w czasach internetu i cyfryzacji nie wszędzie i nie zawsze ten telefon ze sobą mamy a zdarza się też zapomnieć podłączyć do ładowania.
-
@Szymon028:Bardzo popularne są wizytówki w formie naklejki. Po skończonej robocie zostawiasz np. na drzwiach rozdzielni.
-
-
Zastanów się nad QR kodem w którym będą zapisane najważniejsze informacje, tak aby można było zeskanować i aby kontakt został zapisany w telefonie (masz do dyspozycji dwie strony wizytówki).
Moim zdaniem elementy graficzne powinny być tylko tłem, a na pierwszy plan powinny być wyciągnięte informacje, które są ważne dla klienta czyli krótkie hasło w jakich sprawach można się z Tobą kontaktować np. Instalacje elektryczne, pomiary, systemy Smart Home oraz oczekiwana rzez Ciebie forma kontaktu np. nr telefonu, e-mail, do tego warto umieścić dane teleadresowe do wystawienia faktury czyli pełna nazwa firmy, adres, NIP.-
@Piotr Bibik: kod QR jest rozwiązaniem idealnym jeśli chciałbym zamieścić dużą ilość tekstu lub ukryć pewne dane przed przypadkowym wzrokiem. Chociaż na ten pomysł bym nie wpadł.
-
Czytaj także:
Jak promujecie swoje usługi?
Drodzy Elektrycy, jesteśmy ciekawi w jaki sposób reklamujeci
Jak nawadniacie swoje ogrody?
Jak dbacie o ogrody? Chodzi głównie o trawniki. A może w czasie sus
Pokazujecie swoją pracę w internecie? Prowadzicie swoje m
Jako zespół BleBox, chcielibyśmy się z Wami podzielić pewnym pomysł
Jak stworzyć stronę internetową? Poradnik dla początkując
Czy wiesz, że Twoi potencjalni klienci przed skorzystaniem z usług
Podstawy SEO dla małych firm, czyli jak zyskać klientów z
Czym jest SEO i dlaczego jest kluczowe do skutecznego prowadzenia b
Czym jest UX i jakie korzyści niesie dla Twojego biznesu?
Jeśli chcesz rozwijać firmę i pozyskiwać klientów w Internecie twoj
Odpowiedź oznaczona przez autora jako pomocna
Do tworzenia prototypów projektów i szukania inspiracji na kompozycje / elementy wizytówki polecam Twojej dziewczynie Canvę :) W 5 minut stworzyłam 4 projekty, przenosząc Twoje dane: https://www.canva.com/design/DAFAH1v1-QY/f5uynmLX6pMc5FoAC-5uzQ/view?utm_content=DAFAH1v1-QY&utm.
Później i tak trzeba przygotować wszystko od zera w wektorach, żeby to nadawało się do druku, ale ze swoimi klientami zawsze działam w ten sposób. Dla amatorów (takich jak i ja), to moim zdaniem najlepsza droga.
Jednak tak jak wyżej już zostało napisane - warto przed przygotowaniem materiałów, już sobie logo zaprojektować, bo to na pewno będzie się często przydawać ;) Dopiero jak będzie logo, można tworzyć wszystkie inne materiały graficzne.