Przeczytasz w 2 min.
Przeczytano 677 razy
Ostatnia aktualizacja 2023-09-16

Wyniki konkursu "Opisy produktów"

Wyniki konkursu "Opisy produktów"

Drodzy Użytkownicy,

dziękujemy za Wasze zaangażowanie i udział w konkursie. Zarówno zadanie, jak i wybór najlepszych opisów nie były łatwe!

Przedstawiamy listę zwycięzców:

I miejsce - kod rabatowy do wykorzystania w sklepie TIM o wartości 750 zł - ElektrykA

II miejsce - kod rabatowy do wykorzystania w sklepie TIM o wartości 500 zł - Robsontech

III miejsce - kod rabatowy do wykorzystania w sklepie TIM o wartości 250 zł - Gwoździu944

IV miejsce - kod rabatowy do wykorzystania w sklepie TIM o wartości 150 zł - come

V miejsce - kod rabatowy do wykorzystania w sklepie TIM o wartości 150 zł – ElektrycznyON

Łączy nas napięcie

Masz pytania? Zarejestruj się i zadaj je naszej społeczności!

Dołącz do nas

Gratulujemy!

Niezależnie od wyniku konkursu będziemy kontaktować się z niektórymi użytkownikami z propozycją stałej lub dorywczej współpracy przy opisywaniu produktów na www.tim.pl

Komentarze (6)

Czytaj także:

F&F został pierwszym partnerem serwisu „Łączy nas napięcie”

F&F został pierwszym partnerem serwisu „Łączy nas napięci

Miło nam poinformować, że pierwszym partnerem naszej platformy zost

Więcej
Sonel partnerem nowej edycji grywalizacji

Sonel partnerem nowej edycji grywalizacji

Sonel to jeden z największych polskich producentów przyrządów pomia

Więcej
Siemens partnerem grywalizacji

Siemens partnerem grywalizacji

Miło nam poinformować, że partnerem ostatniej edycji grywalizacji z

Więcej
Rozstrzygnięcie VI edycji grywalizacji w 2021 roku

Rozstrzygnięcie VI edycji grywalizacji w 2021 roku

Sprawdź kto wygrał ostatnią edycję grywalizacji w historii Łączy na

Więcej
Bez pasji się nie da – o zwycięzcy pierwszej edycji grywalizacji

Bez pasji się nie da – o zwycięzcy pierwszej edycji grywa

Rozmowa z Andrzejem Jędrzejowskim, o tym jak został elektrykiem, ja

Więcej
Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród instalatorów? Poradnik krok po kroku.

Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród inst

Chcesz dotrzeć z ofertą swoich produktów do fachowców w branży elek

Więcej