Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 485 razy
Ostatnia aktualizacja 2022-08-24

Siemens partnerem grywalizacji

Siemens partnerem grywalizacji

Artykuł sponsorowany przez Siemens


 

Miło nam poinformować, że partnerem ostatniej edycji grywalizacji została firma Siemens - lider transformacji cyfrowej i partner polskiej gospodarki.

O firmie

Siemens rozpoczął swoją działalność w Polsce 30 lat temu – w 1991 roku. Działa w wielu kluczowych obszarach, koncentrując się na elektryfikacji, automatyzacji i digitalizacji. Obejmuje 5 spółek oferujących kompleksowe usługi z zakresu automatyki i cyfryzacji w przemyśle i infrastrukturze, oprogramowania dla przemysłu, dystrybucji i rozdziału energii elektrycznej, transportu i e-mobilności, ochrony zdrowia oraz finansowania inwestycji.

Ze swoją szeroką ofertą najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych zajmuje mocną pozycję w całym obszarze biznesowym związanym z elektryfikacją – od wytwarzania energii, przez jej transmisję, dystrybucję i inteligentne sieci, po efektywne wykorzystanie energii elektrycznej we wszystkich obszarach gospodarki.

Łączy nas napięcie

Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do społeczności i zadawaj pytania!

Zarejestruj się

Zobacz materiał wideo:

W przemyśle, infrastrukturze czy budynkach każde środowisko jest zależne od niezawodnego zasilania. Dlatego pożądane są produkty i systemy charakteryzujące się maksymalnym bezpieczeństwem i optymalną sprawnością. Szeroka oferta marki Siemens aparatury do rozdziału energii niskiego napięcia i techniki instalacyjnej spełnia każde wymaganie – od rozdzielnicy do gniazdka.

W ofercie marki znajdziecie między innymi: 

Biznes Siemens Smart Infrastructure (SI) kształtuje rynek inteligentnych rozwiązań dla infrastruktury energetycznej (rozdzielnice niskiego i średniego napięcia, automatyka elektroenergetyczna i monitoring jakości energii, łączność dla energetyki, systemów eksperckich) oraz automatyki budynkowej (chmurowe systemy zarządzania budynkami; ochrona ppoż, monitoring etc.).

Znaczącą część biznesu SI stanowią rozwiązania z sektora efektywności i bezpieczeństwa energetycznego (magazyny energii), elektromobilności (stacje ładowania), zarządzania systemami elektroenergetycznymi, klastrami i mikrosieciami, a także rozproszonymi źródłami energii.

Zrównoważony rozwój

W czasach gospodarki współdzielonej coraz bardziej liczą się funkcjonalność i bezpieczeństwo rozwiązań. Odpowiadając na te potrzeby Siemens oferuje klientom kompleksowe usługi rozwiązujące ich problemy, a nie tylko pojedyncze produkty czy usługi. Nowa zrównoważona strategia marki zakłada podejmowanie wyłącznie takich inicjatyw, które pozytywnie wpływają na człowieka, biznes i środowisko.

W pierwszym etapie jej wdrażania, spółka skupi się na trzech obszarach:

  • Transformacja cyfrowa
  • Transformacja energetyczna
  • Zrównoważony Siemens - marka do 2030 r. zamierza osiągnąć zeroemisyjność własnej działalności, zaś do roku 2050 całego łańcucha dostaw.

Łączy nas napięcie

Masz pytania? Zarejestruj się i zadaj je naszej społeczności!

Dołącz do nas

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby zapoznać się ze szczegółową ofertą marki Siemens zapraszamy do Strefy Producenta. 

Czytaj także:

Rozstrzygnięcie III edycji grywalizacji w 2021 roku

Rozstrzygnięcie III edycji grywalizacji w 2021 roku

Przedstawiamy wyniki III edycji grywalizacji, która miała miejsce w

Więcej
Sonel partnerem nowej edycji grywalizacji

Sonel partnerem nowej edycji grywalizacji

Sonel to jeden z największych polskich producentów przyrządów pomia

Więcej
Rozstrzygnięcie V edycji grywalizacji w 2021 roku

Rozstrzygnięcie V edycji grywalizacji w 2021 roku

Sprawdź kto wygrał V edycję grywalizacji i zdobył kod rabatowy o wa

Więcej
Zmieniamy się dla Was

Zmieniamy się dla Was

Dowiedz się nad czym obecnie pracujemy, co ulepszamy i czym zamierz

Więcej
Konkurs "Łączy nas napięcie x Schneider Electric"

Konkurs "Łączy nas napięcie x Schneider Electric"

Nasz konkurs to 20 tygodni rywalizacji, 10 pytań i nagrody o wartoś

Więcej
Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród instalatorów? Poradnik krok po kroku.

Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród inst

Chcesz dotrzeć z ofertą swoich produktów do fachowców w branży elek

Więcej

Komentarze (3)