Cześć fachowcy:)
Potrzebuję waszej pomocy, po krótce opiszę problem
Zrobiłem sobie w tym roku budżetową wersję automatycznego nawadniania ogrodu z wykorzystaniem Blebox switchBox przekaźnik WiFi 230V jednokanałowy sterowanie sterowany z aplikacji – BLEBOX | TIM SA, który załącza mi zasilanie do gniazdka (podłączonego w domku gospodarczym) do którego podłączyłem pompę głębinową do której podłączone są dwa sterowniki gardena (Sterownik nawadniania Gardena MultiControl duo » Narzedzia.pl dostałem od sąsiada więc żal było nie skorzystać :)) Dzięki switchbox ustawiłem sobie harmonogramy i wszystko super działa ale czasami w aplikacji wBox "wygasza" mi się ta ikonka, nie mogę nic zrobić do czasu aż nie wyłączę i włączę bezpiecznika w rozdzielnicy do którego podłączone jest to gniazdo ( po kilku sekundach wszystko jest ok i ręcznie mogę z poziomu aplikacji zadziałać).
Dodam że :
- od tego gniazdka jakieś 6m przy oknie w domu mam podłączony shutterBox który działa bez zarzutu i nie "znika" z aplikacji,
- stojąc przy gniazdku z telefonem mam praktycznie pełny zasięg
- wszystkie obiekty smart ( a mam ich w domu 8) są ustawione na częstotliwości 2,4 GHz, telefony i komputery ustawione na 5GHz
- router według specyfikacji dopuszcza do 150 urządzeń
Czym może być to spowodowane? Czy switchbox gubi sieć?
@BleBox@Piotr Bibik@ Sławomir Lesiak - czy możecie pomóc?
Odpowiedzi (4)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
Dawidzie,
trudno nam, wyłącznie na podstawie opisu sytuacji, znależć przyczynę błędu.
Proszę, podeślij na [email protected] klucz serwisowy urządzenia.
Jak go znależć?
Znajdź w aplikacji sterownik -> ustawienia (prawy górny róg) -> Szczegóły, aktualizacja i pomoc.
Czekamy na Twoją wiadomość :)
-
Próbowałeś aktualizować firmware SwitchBox do najnowszej wersji? Z tego co wiem da się to zrobić z poziomu aplikacji. Możesz też spróbować zresetować go do ustawień fabrycznych (w załączniku przesyłam instrukcję opisującą jak to zrobić, którą znalazłem).
Jak to nie pomoże to spróbuj ustalić czy problem tkwi w połączeniu czy całkowicie blebox odłącza się od zasilania. Możesz np. spróbować zrobić ping na adresie IP na którym zazwyczaj się łączy z siecią.
-
@BleBox dziękuję za odpowiedź, skonsultowałem się z serwisem :) wszystko jasne, czekam na aktualizację :)
Czytaj także:
Czy SwitchBox mogę podłączyć do płyty indukcyjnej?
Witajcie,Potrzebuje pomocy, czy switchboxem V3 mogę wyłączać płytę
switchbox
@BleBox jok w switchbox zrobic prace cykliczna przez calo doba
SwitchBox v3 przestaje działać/wybucha
Witajcie społeczności, Potrzebuję wsparcia bo nie wiem czy elektry
Zestaw SMART HOME - wszystko co chciałeś wiedzieć o nagro
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi o zestawie SMART
Rozstrzygnięcie VI edycji grywalizacji w 2021 roku
Sprawdź kto wygrał ostatnią edycję grywalizacji w historii Łączy na
Samochód elektryczny - za, a nawet przeciw.
Czy samochody elektryczne są tak ekonomiczne i ekologiczne jak poka
Przypuszczam że problem tkwi w zasięgu sygnału WiFi. Podłącz tego switchboxa w domu i potestuj przez jakiś czas. Powodem słabego zasięgu mogą być chociażby ściany. Jeżeli gniazdo ma oddzielny bezpiecznik to można siwcthboxa zamontować w rozdzielnicy.