Przeczytano 739 razy

Wspólnie zaplanujmy razem 2022r.

Drodzy Użytkownicy,

pięknie dziękujemy Wam za ostatni rok. Dziękujemy za Waszą aktywność, za to, że tak ochoczo dzielicie się wiedzą i pomagacie innym w unikaniu błędów w projektach. Cieszymy się, że udało nam się wspólnie zbudować społeczność, w której każdy znajdzie coś dla siebie, może liczyć na poradę ekspertów i rozwijać swoje umiejętności. Z przyjemnością obserwowaliśmy jak wspieraliście się nawzajem i niejednokrotnie inspirowaliście się wzajemnie w tworzeniu niekonwencjonalnych rozwiązań. Wygląda na to, że napięcie faktycznie nas łączy!

Dziękujemy za Waszą aktywność w konkursach, cieszymy się, że podejmowaliście stawiane przed Wami wyzwania i braliście aktywny udział w grywalizacji.

Korzystając z okazji chcemy Was zapytać, w jakich nowych konkursach chcielibyście brać udział?
Jaka rywalizacja sprawiłaby Wam przyjemność?
A może jest coś szczególnego, co widzielibyście jako nagrodę w nowych zmaganiach?

Odpowiedzi (7)


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 74 pytań
    • 2110 odpowiedzi
    • 88.9% pozytywnych ocen od użytkowników

    Nowy rok nowe problemy czasowe i jeszcze pogodowe. Nie możemy rozwinąć skrzydeł jeszcze ze względu na pogodę zewnętrzną choć mamy zajęcia wewnątrz obiektów również. Każdy z nas ma inne predyspozycje, cele i umiejętności w których czuje się lepiej, pewniej, sprawniej i w jakim kierunku się rozwija. Jak widać poświęcamy dość dużo czasu na forum w trakcie prac w biurach czy w domu międzyczasie odkładając naszą pracę standardową. Mamy podzielna uwagę i obdarowujemy swoim czasem i innych. Niejednokrotnie też jeden drugiemu musi w czymś dopiec aby jego "JA" było wyżej i pokazać miejsce w szeregu. Im większa i cenniejsza nagroda zejdzie na plan dalszy merytoryka tylko udowadnianie swoich racji do czegoś niekoniecznie słusznych. Tyle ilu jest ludzi tyle jest zdań nawet na ten sam punk widzenia. Pisząc coś o czymś nawet czytający może zinterpretować to inaczej niż przedstawiający je forumowicz i z tąd już są problemy "obrażania, burczenia, cynizmu". Nie podejrzewam też abyśmy tutaj jak wszyscy jesteśmy robimy coś na przekór, na złość, pod prąd i dla innych nieszczęścia. Mamy różne życiowe doświadczenia i też chcielibyśmy innych ustrzec przed podobnymi zdarzeniami czy problemami na przyszłość. Sami też chcieli byśmy aby inni nam w czymś kiedyś pomogli ( jak wszystko zawiedzie) bez obrażania się czy udowadniania jakimi to magistrami "doktoryzującymi się" są alfą i omegą.

    Co do nagrody pisałem kiedyś ale mamy nowy rok więc i edycja nowa bo starej propozycje nie udźwignęli dla instalatora, a nie jeden by z nas potrzebował coś tam dowieźdz na budowę na szybko tym ciężarówkiem po podwyżkach na stacjach paliw, a na prund chyba nie ma "jeszcze"...:

    Ram 1500 TRX 6x6: "Rycerz Wojny" - Dziennikarstwo samochodowe (periodismodelmotor.com)


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 15 pytań
    • 1113 odpowiedzi
    • 97.6% pozytywnych ocen od użytkowników

    Ja bym tu dodał coś co mi się nie podoba. Uważam, że jest za dużo tematów z pytaniami od klientów TIM. Oczywiście to wasze forum i wasz pomysł na nie, ale jak dla mnie to jest tego trochę za dużo.

    Swoją drogą to jestem zszokowany jak dużo takich zapytań dostajecie. Według mnie wygląda to tak, że ktoś prosi o dobranie czegoś bo mu się nie chce spojrzeć w katalogi. Drugi powód to chcą mieć na kogo zrzucić winę jeśli produkt będzie niekompatybilny z założeniami (przecież sprzedawca dobrał, to jak to może nie pasować, trzeba zwrócić za przesyłki i dostarczyć prawidłowy produkt). Oczywiście nie wszyscy ale jak tak patrzę na te tematy to odnoszę takie wrażenie.

    Nie wiem jak to wygląda marketingowo i wizerunkowo, ale bardziej widziałbym to jako zachęcenie klienta do założenia swojego tematu z pytaniem. Wtedy można go dopytać co miał na myśli, czego oczekuje i jakie są zamiary odnośnie zapytania. Czasem trudno jest pomóc, bo nie ma bezpośredniej konwersacji z pytającym co utrudnia podanie najlepszego rozwiązania, a zadane pytania czasem wymagają doprecyzowania. 

    Co do konkursów i nagród to przyszli mi do głowy takie coś:

    Jeśli miałoby być coś na wzór zeszłorocznej grywalizacji, to widzę to jako np kto zdobędzie najwięcej lajków eksperckich. Doceni to wtedy osoby, które może nie koniecznie piszą najwięcej komentarzy ale za to są sensowne i widać w nich jakość. 

    Fajny był konkurs z wago. Chodzi o sposób prowadzenia konkursu. Co tydzień jakieś pytanie, które porusza dyskusje (np o estetyce rozdzielnicy). Tutaj widziałbym pytania, które zmusza użytkowników do dłuższych i pełniejszych odpowiedzi, jak np był temat od @Piotr Bibik odnośnie prostego wytłumaczenia zwykłemu użytkownikowi instalacji elektrycznej czym grozi przerwanie przewodu N zasilającego rozdzielnicę (trzeba było wykazać się fachową wiedzą, ale przekazać ją prostym językiem).

    Uważam, że wypowiedzi użytkowników powinny iść w jakość a nie ilość. Chociaż ilość wypowiedzi zwiększa ruch na forum i zapewne jest lepsze pozycjonowanie, ale moim zdaniem lepiej jest mieć mniej odpowiedzi ale za to merytorycznych. I właśnie jeśli chodzi o konkursy to kierowałbym je w tą stronę. Aby wykazać się wiedzą, a nie ilością czasu spędzonego na forum. 

    Oczywiście jakieś konkursy prostsze, dla mniej fachowych użytkowników też by były w cenie aby przyciągnąć więcej osób które są aktywne. Moim zdaniem nagrody w takich konkursach powinny być mniej wartościowe niż w takich w których trzeba wykazać się fachową wiedzą. 

    Mój punkt wiedzenia pewnie nie jest idealny i zachęcam do dyskusji ;)


      • Ostatnia wizyta:
      • W serwisie od:
      • 760 pytań
      • 31 odpowiedzi
      • 100% pozytywnych ocen od użytkowników

      Pytań od klientów dostajemy dużo więcej a na ŁNN publikujemy tylko wybrane. Robimy dokładnie tak jak napisałeś. Klient po zadaniu pytania otrzymuje informacje, że jego pytanie zostało zamieszczone na ŁNN (dostaje link do pytania) i zachętę do założenia konta, obserwowania pytania i udzielania odpowiedzi, jeśli jakieś dodatkowe pytania się pojawią. Niezależnie, czy odpowiedzi udzieli społeczność ŁNN czy nasz doradca odpowiedź zawsze udzielana jest na ŁNN a klient zadający pytanie jako odpowiedź powtórnie dostaje link do ŁNN.

       

      Oczywiście dodatkowo do klientów wysyłana jest informacja, aby następnym razem sam zamieścił pytanie na ŁNN, będzie szybciej niż pisać do nas i tracić czas aż to pytanie zamieścimy na ŁNN.

      Korzystając z okazji, dziękujemy wszystkim, którzy pomagają nam w udzielaniu odpowiedzi.


      • Ostatnia wizyta:
      • W serwisie od:
      • 15 pytań
      • 1113 odpowiedzi
      • 97.6% pozytywnych ocen od użytkowników

      @Pytania od klientów TIM.pl:

      I właśnie to, że zachęcacie do założenia konta i poddajecie link do forum (a właściwie brak reakcji na te zaproszenia) utwierdza mnie w przekonaniu że klienci po prostu chcą mieć coś zrobione "bo im się nie chce", a nie dlatego że nie potrafią znaleźć lub się na tym nie znają (oczywiście nie wszyscy). 

      Kojarzę tylko jeden temat w którym udzielił się pytający. Zapewne jeszcze jakieś były ale jakoś tego nie wyłapałem. Pokazuje mi to, że klientom nie zależy tak bardzo na znalezieniu rozwiązania, bo w wielu pytaniach pojawiają się wątpliwości i sprawy wymagające doprecyzowania, a nie ma kto tego zrobić. I są to fajne tematy, jak np latarki akumulatorowe o które ktoś pytał. Tutaj można dużo pomóc i podzielić się swoimi dotychczasowymi wrażeniami, ale nie ma odpowiedzi do jakich prac to jest potrzebne i jakiego rodzaju te lampy są potrzebne. Bez tych informacji nie da się dobrze doradzić. Pytanie podobne do tego: prośba o dobór  samochodu, taki żeby miał 4 koła i reflektory. 

      Ale to nie Wasza wina, każdy chce przyoszczędzić czasu. Mnie i tak szokuje ilość tych pytań, jak i niektóre tematy tych pytań.


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 41 pytań
    • 835 odpowiedzi
    • 99.8% pozytywnych ocen od użytkowników

    Moim skromnym zdaniem konkursy powinny wymagać jak do tej pory trochę kreatywności i własnego zaangażowania, fajnie by było aby rywalizacja motywowała do pokazania co się umie i co się wie. 

    Co do nagród narzędzia i mierniki przydadzą się każdemu, jakieś szkolenia też były by dobrym pomysłem na podniesienie swoich kwalifikacji a jednocześnie miało by wpływ na poziom wypowiedzi na forum- myślę że wiedzy i umiejętności nigdy za wiele.


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 30 pytań
    • 1744 odpowiedzi
    • 98.6% pozytywnych ocen od użytkowników

    Witam !

    Jeśli chodzi o tematy warte upublicznienia i przedyskutowania w społeczności to od razu narzuca mi się wątek niejako dziś poruszony, chodzi o Kwalifikacje Zawodowe dla Elektryków. Jak, kiedy i dlaczego ? Wszyscy my tym zainteresowani, broniący zasad ich zdobywania i ceniący sobie własną wiedzę i praktykę niejednokrotnie musimy ustępować miejsca osobom zupełnie nie kwalifikującym się do wykonywania zawodu elektryka.

    Zadajmy więc pytanie dlaczego ? I po co uczymy się wiele lat, na bieżąco ? Skoro malarz, piekarz czy księgowa mogą uzyskać kwalifikacje równe z naszymi.

    Zapraszam do dyskusji.

    https://laczynasnapiecie.pl/pytanie/witam-szukasz-uprawnien-sep


    • Ostatnia wizyta:
    • W serwisie od:
    • 4 pytań
    • 8 odpowiedzi
    • 100% pozytywnych ocen od użytkowników

    nie jestem dobry w te klocki ale coś odpowiem...

    myślę że zadania konkursowe powinny być w miarę proste i nie za bardzo czasochłonne

    nie hjestem fanem konkursów które są na zasadzie kto pierwszy odpowie ale zakładam że na takie nie wpadniecie

Czytaj także:

DOSIEGO ROKU 2022 !
Społeczność

DOSIEGO ROKU 2022 !

DOSIEGO ROKU 2022 WSZYSTKIM NA ŁNN !

Więcej
Podstawka z przekaźnikiem - razem czy osobno?
Społeczność

Podstawka z przekaźnikiem - razem czy osobno?

Chcę zamówić przekaźniki interfejsowe 24VDC (komplet przekaźnik + p

Więcej
Skrętka prowadzona wspólnie z przewodami instalacji elektrycznej.
Społeczność

Skrętka prowadzona wspólnie z przewodami instalacji elekt

Witam. Panowie mam takie  cztery pytania. 1. Prowadzenie skręt

Więcej
Poradnik Łukasza - O społeczności "Łączy nas napięcie"
Blog

Poradnik Łukasza - O społeczności "Łączy nas napięcie"

Wasze zdanie jest dla nas niezwykle ważne, dlatego planując rozwój

Więcej
Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród instalatorów? Poradnik krok po kroku.
Blog

Dla producentów - Jak budować świadomość marki wśród inst

Chcesz dotrzeć z ofertą swoich produktów do fachowców w branży elek

Więcej
Rachunki za prąd – wszystko, co powinieneś wiedzieć. Jak je poprawnie odczytywać?
Blog

Rachunki za prąd – wszystko, co powinieneś wiedzieć. Jak

Dużą część wydatków gospodarstw domowych pochłania energia elektryc

Więcej