Odpowiedzi (4)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
Witam, masz na myśli tester diagnostyczny?
-
@Maras324: Nie doprecyzowałem, elektryczny, ale tzw. Truck-specyfic czyli z dodatkowymi opcjami jak np. pomiar temp, cęgi na DC, zakres 24VDC itd.
-
@Zbn:w takim razie myślę że lepiej abyś poradził się bezpośrednio u dostawcy takich rozwiązań, tutaj raczej mało kto będzie mógł dużo powiedzieć na ten temat.
-
-
Czytaj także:
Miernik dla elektryka samochodowego?
Miernik dla elektryka samochodowego?
Miernik mocy optycznej
Dzień dobry, Potrzebuję zakupić miernik mocy optycznej, oraz nieza
Miernik cęgowy
Witam,proszę o informacje czy ten miernik Miernik cęgowy do 60
Pomiar rezystancji izolacji
Zasada pomiaru elektrycznego rezystancji izolacji polega na podaniu
W jaki sposób prawidłowo wykonywać okresowe pomiary insta
W tym artykule koncentrujemy się na znaczeniu bezpieczeństwa instal
Nie wierz nikomu - podstawą bezpieczeństwa są pomiary
Poznaj najskuteczniejsze mierniki do instalacji elektrycznych i fot

Nie znam się na samochodach ciężarowych ale co nie co mogę podpowiedzieć. Sam używałem różnych testerów diagnostycznych w samochodach osobowych. I myślę, że te same przemyślenia będą miały zastosowanie w samochodach ciężarowych. Po pierwsze, to jak często będzie takie urządzenie używane i ile chcemy na to wszystko wydać pieniędzy ? Bo w związku z tym idzie szereg różnych spraw z tym związanych. Nie bez znaczenia będzie tez producent sprzętu. Bo w cenie dostajemy różne opcje. Czy tester ma krótki czy długi kabel, czy sa przejściówki na różne typy gniazd, czy będzie wsparcie w oprogramowaniu diagnostycznym i na jak długi czas, z jakiego materiału wykonana jest obudowa i wyświetlacz, czy jest odporny na uderzenia, czy należy do pancernych, czy można podpiąć pod komputer, drukarkę, czy ma jakiś bufor pamięci i czy można dysponować mapami rozszerzonej diagnostyki, czy można je wpisywać i uaktualniać. Jeżeli nie chce się tego wszystkiego mieć i nie zależy nam na tym to można sobie za kilka setek kupić coś z podstawowych sprzętów diagnostycznych, ale nie oczekujmy wtedy za wiele. Dostaniemy podstawowe informacje i już. Od kolegów z branży motoryzacyjnej wiem, ze jak coś sie chce mieć lepszego to trzeba wydać od 8 tyś w górę za nówkę lub można tez odkupić sprzęt używany za mniejszą kwotę. Te lepsze to BOSCH, Magneti Marelli, Texa, Delphi itd. Warto taki tester kupić w specjalistycznej placówce, bo zawsze można liczyć w razie czego na wsparcie. Z przykrych wiadomości to ta, że cena zaczyna sie od 10 tyś.