Odpowiedzi (4)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
Witam, masz na myśli tester diagnostyczny?
-
@Maras324: Nie doprecyzowałem, elektryczny, ale tzw. Truck-specyfic czyli z dodatkowymi opcjami jak np. pomiar temp, cęgi na DC, zakres 24VDC itd.
-
@Zbn:w takim razie myślę że lepiej abyś poradził się bezpośrednio u dostawcy takich rozwiązań, tutaj raczej mało kto będzie mógł dużo powiedzieć na ten temat.
-
-
Czytaj także:
Miernik dla elektryka samochodowego?
Miernik dla elektryka samochodowego?
Miernik mocy optycznej
Dzień dobry, Potrzebuję zakupić miernik mocy optycznej, oraz nieza
Miernik do lokalizacji przewodów?
Dzień dobry, potrzebuję miernik, który wskaże mi gdzie znajdują się
Pomiar rezystancji izolacji
Zasada pomiaru elektrycznego rezystancji izolacji polega na podaniu
W jaki sposób prawidłowo wykonywać okresowe pomiary insta
W tym artykule koncentrujemy się na znaczeniu bezpieczeństwa instal
Nie wierz nikomu - podstawą bezpieczeństwa są pomiary
Poznaj najskuteczniejsze mierniki do instalacji elektrycznych i fot
Nie znam się na samochodach ciężarowych ale co nie co mogę podpowiedzieć. Sam używałem różnych testerów diagnostycznych w samochodach osobowych. I myślę, że te same przemyślenia będą miały zastosowanie w samochodach ciężarowych. Po pierwsze, to jak często będzie takie urządzenie używane i ile chcemy na to wszystko wydać pieniędzy ? Bo w związku z tym idzie szereg różnych spraw z tym związanych. Nie bez znaczenia będzie tez producent sprzętu. Bo w cenie dostajemy różne opcje. Czy tester ma krótki czy długi kabel, czy sa przejściówki na różne typy gniazd, czy będzie wsparcie w oprogramowaniu diagnostycznym i na jak długi czas, z jakiego materiału wykonana jest obudowa i wyświetlacz, czy jest odporny na uderzenia, czy należy do pancernych, czy można podpiąć pod komputer, drukarkę, czy ma jakiś bufor pamięci i czy można dysponować mapami rozszerzonej diagnostyki, czy można je wpisywać i uaktualniać. Jeżeli nie chce się tego wszystkiego mieć i nie zależy nam na tym to można sobie za kilka setek kupić coś z podstawowych sprzętów diagnostycznych, ale nie oczekujmy wtedy za wiele. Dostaniemy podstawowe informacje i już. Od kolegów z branży motoryzacyjnej wiem, ze jak coś sie chce mieć lepszego to trzeba wydać od 8 tyś w górę za nówkę lub można tez odkupić sprzęt używany za mniejszą kwotę. Te lepsze to BOSCH, Magneti Marelli, Texa, Delphi itd. Warto taki tester kupić w specjalistycznej placówce, bo zawsze można liczyć w razie czego na wsparcie. Z przykrych wiadomości to ta, że cena zaczyna sie od 10 tyś.