Odpowiedzi (20)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
@Br3xPL: www i indeksowanie firmy w google to chyba podstawa + dbałość o dobre opinie :)
-
@GN:Ale co by tu więcej zrobić? No może postarać się być bardziej zauważalnym np. w mediach społecznościowych.
-
@Br3xPL: ponoć najlepszą reklamą jest zadowolony klient (potem zainteresowanie rośnie wykładniczo).
Www + google/fb to możliwość wystawienia danych kontaktowych i weryfikacji opinii.
-
-
Ja pracuję w dystrybucji podzespołów elektronicznych - tu telefon, wizyty, kontakt bezpośredni to podstawa, z czasem przychodzi także rozpoznawalność w branży.
Pomaga także obecność w prasie i na portalach branżowych ;)
Linked.in także się przydaje -
Tak naprawdę to reklamy, bibordy, ale tez dobre opinie w sieci i reklamowanie się dają nam klientów. Nie powiem, bo jak ktoś zadowolony to tez komuś powie i tak idzie polecanie. Ale większości to internet w tych czasach daje moc i klientow
-
poczta pantoflowa lub z tzw, "polecenia" to 90% zleceń. Oczwyiście mówimy tu o jedndoosobowej fimire lub małej ekipie co zajmuje się głównie mieszkaniami lub drobnym przemysłem.
Jeżeli chcemy robić poważniejsze rzeczy lub mamy większą firmę to marketnig i handlowcy nabierają znacznie ważniejszego znaczenia.
-
Jeżeli ktoś w tym jest dobry nie ma teraz problemu ze znalezieniem pracy i zajęcia. Jeżeli doszły by do tego jeszcze reklamy to mało kto z nas znalazł by na wszystko czas. Mnogość zlecen wiąże się niejednokrotnie z niedopełnieniem umów bo dzień jest jaki jest, a i pracownicy nie będą robić więcej niż mogę i po kilku miesiącach są wyeksploatowani a to się wiąże tylko z tym że na odpiernicz będzie zrobione. A jak się upomnisz o bardziej sumienne dopracowanie to otrzymasz "jak ci nie pasuje to zrób sam"
-
Wszystko tutaj zależy od tego jaką firmę reklamujemy. Inaczej będziemy reklamowali warsztat naprawy samochodów (gdzie ważne są działania w mapkach) a inaczej restaurację ( gdzie warto jest się angażować w mediach społecznościowych).
Jeśli chcielibyście skutecznie poinformować nowych klientów o swoich usługach, warto jest zastanowić się nad opcją oklejenia samochodu:
https://mocniwreklamie.pl/oklejanie-witryn-warszawa/
Daję namiar na firmę, która oferuje tego typu usługi w Warszawie. -
Znajomy promuje swoje usługi na social mediach i uważam, że w tych czasach jest to najlepsza opcja.
-
@Karol Bartosik: Chociaż i tak najlepszą reklamą jest jak ktoś nas poleci.
-
-
Na razie system poleceń ustnych - najskuteczniejszy, od razu kolejny inwestor patrzy przychylniejszym okiem na poleconego przez znajomego fachowca.
W planach mam stronę internetową oraz wizytówki, oraz portale usługowe pokroju fixly czy oferteo - ale to dopiero gdy działalność się rozkręci, bo na ten moment z samych poleceń jest tyle zleceń, że czasami muszę odmawiać ze względu na brak czasu.
Profil w mediach społecznościowych i strona internetowa jest bardzo fajnym sposobem na budowanie portfolio, dzięki czemu potencjalny inwestor może na własne oczy zobaczyć nasze doświadczenie.
-
Z mojego doświadczenia najlepszą reklamą jest dobrze wykonana usługa. Jeżeli to co robimy, robimy na najwyższym poziomie, to naprawdę nie potrzebujemy żadnej reklamy, gdyż zadbają o nią zadowoleni klienci. Zapewniam Was, że to się sprawdza i wbrew pozorom cena usługi nie ma tu większego znaczenia.
-
W dużej mierze wszystko też zależy od wielkości firmy czy prowadzonej działalności.
Inaczej będzie to wyglądało w przypadku działalności jednoosobowej no może dwu osobowej a zupełnie inaczej będzie to wyglądało w przypadku dużej firmy, która nie może sobie pozwolić na zbyt długie okresy bez inwestycji. Koszty utrzymania tej drugiej są na tyle duże że wymaga to jednak zabiegów by zapewnić sobie ciągłość zleceń. Czym innym jest zlecenie na wykonanie instalacji jednemu elektrykowi w niedużym obiekcie a czym innym zlecenie na dużą instalację w dużym obiekcie.
Oczywiście w każdym przypadku dobrze wykonywane usługi bronią się same i powodują, że łatwiej pozyskiwać zlecenia poprzez polecenie. Rozmawiam z wieloma firmami, małymi i dużymi. Każda z nich ma tez swoje sposoby na pozyskiwanie nowych klientów. Jest sporo różnych portali na których nawet za darmo można przedstawić się i przedstawić swoje umiejętności oraz zarejestrować się do bazy firm usługo dawczych. Oczywiście są i płatne kanały przez które otrzymuje się zlecenia.
Jako firma jednoosobowa nigdy nie wydałem ani złotówki na reklamę o ile nie traktuje się wydatków na szkolenia, nowoczesny i dobry sprzęt, który może świadczyć o możliwej jakości usług.
Czasami obszar czy miejsce w którym się mieszka i wykonuje usługi mogą spowodować potrzebę zareklamowania się. Świeży, młody usługodawca, niechcący czekać lat na stabilność pozyskiwania zleceń powinien zwrócić uwagę na niektóre media by się pokazać pt. „ja to robię…”
Czytaj także:
Jak wykonać swoją pierwszą rozdzielnice ?
Witam szerokie grono. Zaczynam przygodę z elektryka, kończę powoli
Jak nawadniacie swoje ogrody?
Jak dbacie o ogrody? Chodzi głównie o trawniki. A może w czasie sus
Pokazujecie swoją pracę w internecie? Prowadzicie swoje m
Jako zespół BleBox, chcielibyśmy się z Wami podzielić pewnym pomysł
Umowa na wykonanie usług remontowych i budowlanych. Co po
Jak zabezpieczyć się przed kosztownymi błędami przy budowie domu? D
Podstawy SEO dla małych firm, czyli jak zyskać klientów z
Czym jest SEO i dlaczego jest kluczowe do skutecznego prowadzenia b
Sonel partnerem nowej edycji grywalizacji
Sonel to jeden z największych polskich producentów przyrządów pomia
Firmy jeszcze nie mam, ale wystarczy sobie zadać pytanie jak teraz szukamy fachowca. Albo wyszukujemy w internecie, albo pytamy znajomych. Reklama jest dość ważnym aspektem rozwijania firmy. "Bo jak cię widzą, tak cię widzą" :) Bardziej będziemy skłonni wziąć elektryka za tą ładniejszą reklamą tam widać profesjonalizm i przyłożenie do pracy.