Odpowiedzi (3)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
@F&F: Jeśli problem z połączeniem miałby MEF-3 - sygnalizowane by to było pulsacyjnym świeceniem czerwonej diody LED na obudowie.
Zastosowanie AP świadczy, że w tym miejscu jest problem z sygnałem wifi; więc być może telefon przełącza się pomiędzy AP a routerem i stąd ten chwilowy brak połączenia z urządzeniem MEF-3.
Proponuję wyłączyć wifi i zobaczyć czy problem nadal będzie występował.
-
-
Najlepiej niech sam producent wskaże rozwiązanie, @F&F ?
Czytaj także:
Ograniczenie w systemie F&F - czy jest?
Czy w tym nowym systemie F&F jest jakieś ograniczenie dot. sprz
Powitanie Społeczności ŁączyNasNapięcie – F&F
Dzień dobry! Chcemy podzielić się dobrą wiadomością! DO
F&F Automat schodowy 24V, sterowany
Poszukuję automatu schodowego 24V, sterowanego, konkretnie od F&
F&F został pierwszym partnerem serwisu „Łączy nas napięci
Miło nam poinformować, że pierwszym partnerem naszej platformy zost
Bezprzewodowy system sterowania domem od F&F
Co można osiągnąć z F&F FOX? Z jakich elementów składa się system?
Poradnik Jacka - Sterowanie oświetleniem z F&F FOX
Jedną z największych zalet instalacji inteligentnego domu jest możl
Problem z połączeniem telefon - router.
Po kliknięciu w "!" (wykrzyknik w prawym górnym rogu) wyświetli się komunikat o problemie.
Jeśli MEF-3 rejestruje ciągle dane to znaczy, że problem z połączeniem ma telefon.
Czy problem występuje po wyłączeniu wifi (czyli przejście na połączenie z danych komórkowych)? - Jeśli nie to problem jest po stronie połączenia z routerem.