Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 327 razy
Ostatnia aktualizacja 2024-10-31

TVN Media wprowadza nowe narzędzie dla kampanii adresowalnych

TVN Media Reach Boost adresowalna telewizja

TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.

Czym jest Reach Boost?

Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.

Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Efektywność kampanii – wyniki testowe

Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.

Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV

Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.

Czytaj także:

Relpol partnerem nowej edycji grywalizacji

Relpol partnerem nowej edycji grywalizacji

Relpol SA to polski producent przekaźników z ponad 60 letnią tradyc

Więcej
Elektryzujące zwycięstwo Tomasza Chlipały w WorldSkills Poland 2021

Elektryzujące zwycięstwo Tomasza Chlipały w WorldSkills P

O udziale w polskiej edycji konkursu WorldSkills, satysfakcji ze zw

Więcej
Zmiany w dopłatach do leasingu w programie Mój elektryk

Zmiany w dopłatach do leasingu w programie Mój elektryk

Zawieszenie dopłat do leasingu samochodów elektrycznych w programie

Więcej
Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy dotyczące odnawialnych źródeł energii

Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy

Nowe regulacje w ustawie o OZE poprawią warunki dla prosumentów, pr

Więcej
Samsung stawia na AI. Co to oznacza dla posiadaczy telewizorów Smart TV?

Samsung stawia na AI. Co to oznacza dla posiadaczy telewi

Samsung, lider rynku telewizorów, wprowadza nowe funkcje sztucznej

Więcej
AI zyskuje zdolność do samoreplikacji?– naukowcy ostrzegają

AI zyskuje zdolność do samoreplikacji?– naukowcy ostrzega

Nowe badania wykazują, że sztuczna inteligencja potrafi się samodzi

Więcej