Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 99 razy
Ostatnia aktualizacja 2024-10-31

TVN Media wprowadza nowe narzędzie dla kampanii adresowalnych

TVN Media Reach Boost adresowalna telewizja

TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.

Czym jest Reach Boost?

Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.

Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Efektywność kampanii – wyniki testowe

Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.

Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV

Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.

Czytaj także:

Poradnik Łukasza - O społeczności "Łączy nas napięcie"

Poradnik Łukasza - O społeczności "Łączy nas napięcie"

Wasze zdanie jest dla nas niezwykle ważne, dlatego planując rozwój

Więcej
Konkurs - ponad 50 produktów do opisania

Konkurs - ponad 50 produktów do opisania

Chcemy by opisy w sklepie TIM były praktyczne, pomocne i pisane prz

Więcej
TT Plast partnerem grywalizacji

TT Plast partnerem grywalizacji

Z radością informujemy, że partnerem ostatniej edycji grywalizacji

Więcej
Wyniki konkursu "Opisy produktów"

Wyniki konkursu "Opisy produktów"

Wyniki konkursu „Opisy produktów” są już dostępne. Poznaj naszych l

Więcej
Zmiany w zakresie świadectw kwalifikacyjnych SEP. Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zmiany w zakresie świadectw kwalifikacyjnych SEP. Poznaj

Świadectwo kwalifikacyjne to jeden z najważniejszych dokumentów każ

Więcej
Zmiany w dopłatach do leasingu w programie Mój elektryk

Zmiany w dopłatach do leasingu w programie Mój elektryk

Zawieszenie dopłat do leasingu samochodów elektrycznych w programie

Więcej