Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 629 razy
Ostatnia aktualizacja 2024-10-31

TVN Media wprowadza nowe narzędzie dla kampanii adresowalnych

TVN Media Reach Boost adresowalna telewizja

TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.

Czym jest Reach Boost?

Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.

Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Efektywność kampanii – wyniki testowe

Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.

Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV

Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.

Czytaj także:

Rozstrzygnięcie I edycji grywalizacji w 2021 roku

Rozstrzygnięcie I edycji grywalizacji w 2021 roku

Z końcem lutego zakończyliśmy pierwszą edycję grywalizacji w 2021 r

Więcej
Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy dotyczące odnawialnych źródeł energii

Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy

Nowe regulacje w ustawie o OZE poprawią warunki dla prosumentów, pr

Więcej
Bezpieczne i radosne święta – uczmy się z przeszłości

Bezpieczne i radosne święta – uczmy się z przeszłości

Boże Narodzenie to wyjątkowy czas, który warto spędzić w atmosferze

Więcej
Clone – pierwszy na świecie humanoidalny robot z mięśniami i sztuczną krwią

Clone – pierwszy na świecie humanoidalny robot z mięśniam

Clone to przełomowy robot humanoidalny, który odwzorowuje ludzkie c

Więcej
AI zyskuje zdolność do samoreplikacji?– naukowcy ostrzegają

AI zyskuje zdolność do samoreplikacji?– naukowcy ostrzega

Nowe badania wykazują, że sztuczna inteligencja potrafi się samodzi

Więcej
Wyłącz Wi-Fi, zanim wyjdziesz z domu. To kwestia bezpieczeństwa

Wyłącz Wi-Fi, zanim wyjdziesz z domu. To kwestia bezpiecz

Pozostawienie włączonego Wi-Fi w telefonie poza domem może narazić

Więcej