Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 647 razy
Ostatnia aktualizacja 2024-10-31

TVN Media wprowadza nowe narzędzie dla kampanii adresowalnych

TVN Media Reach Boost adresowalna telewizja

TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.

Czym jest Reach Boost?

Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.

Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Efektywność kampanii – wyniki testowe

Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.

Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV

Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.

Czytaj także:

Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy dotyczące odnawialnych źródeł energii

Przywrócenie opłacalności dla prosumentów – nowe przepisy

Nowe regulacje w ustawie o OZE poprawią warunki dla prosumentów, pr

Więcej
Sylwestrowa noc w branży elektrycznej

Sylwestrowa noc w branży elektrycznej

Sylwestrowa noc to nie tylko świętowanie, ale też czas wzmożonej pr

Więcej
Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje zielone technologie?

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje zielone technol

Sztuczna inteligencja wspiera rozwój zielonych technologii, przyspi

Więcej
Pożar domu i brak odszkodowania?

Pożar domu i brak odszkodowania?

Rodzina straciła dom w pożarze i została bez odszkodowania. Powód?

Więcej
Nowa era łączności – rozmowy wideo przez satelitę bez specjalistycznego sprzętu

Nowa era łączności – rozmowy wideo przez satelitę bez spe

Vodafone testuje rozmowy wideo przez satelitę, wykorzystując standa

Więcej
Nadchodzi Wi-Fi 8. Nowy standard zmienia priorytety i stawia na stabilność sieci

Nadchodzi Wi-Fi 8. Nowy standard zmienia priorytety i sta

Wi-Fi 8 wprowadza zupełnie nową filozofię działania sieci bezprzewo

Więcej