TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.
Czym jest Reach Boost?
Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.
– Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Efektywność kampanii – wyniki testowe
Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.
Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV
Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.
Komentarze (0)