Przeczytasz w 3 min.
Przeczytano 648 razy
Ostatnia aktualizacja 2024-10-31

TVN Media wprowadza nowe narzędzie dla kampanii adresowalnych

TVN Media Reach Boost adresowalna telewizja

TVN Media wprowadza na rynek Reach Boost, autorskie narzędzie umożliwiające dynamiczne zwiększanie zasięgu kampanii reklamowych w telewizji adresowalnej (Addressable TV). Nowy produkt powstał z myślą o podniesieniu efektywności reklam w telewizji liniowej przez dostosowanie emisji spotów do specyficznych potrzeb i charakterystyki widzów. Jednocześnie firma stworzyła dział Advanced Advertising, który poprowadzi Piotr Wywrot, nowo mianowany Sales Director.

Czym jest Reach Boost?

Reach Boost pozwala zwiększać zasięg kampanii liniowych w sposób selektywny, opierając się na technologii Dynamic Ad Insertion (DAI), która dynamicznie zamienia reklamy w czasie rzeczywistym. Produkt dostępny na kanałach TVN, TVN7 i TTV umożliwia targetowanie reklam do urządzeń nieobjętych wcześniejszym zasięgiem kampanii. Dzięki technologii DAI możliwe jest wyświetlanie dedykowanych reklam dla wybranych grup widzów, co pozwala na precyzyjne dotarcie z komunikatem do odbiorców w telewizji naziemnej i smart TV z obsługą HbbTV lub zainstalowanym OTT Playerem.

Uruchomienie Reach Boost oraz stworzenie działu Advanced Advertising to kroki wpisujące się w naszą strategię cyfryzacji zasobów. Stawiamy na rozwój Addressable TV, a Reach Boost umożliwi naszym klientom dynamiczne i efektywne kosztowo docieranie do dodatkowych grup odbiorców – podkreśliła Dorota Żurkowska, GSVP Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Efektywność kampanii – wyniki testowe

Efektywność Reach Boost potwierdziła kampania testowa przeprowadzona dla marki z sektora higieny osobistej. Dzięki nowemu narzędziu udało się zwiększyć zasięg kampanii o 5,7 punktu procentowego, co przełożyło się na 14-krotnie lepszą efektywność kosztową na dodatkowy punkt zasięgu (CPRP). W ostatnich dniach kampanii różnica ta wzrosła do 50-krotności.

Advanced Advertising i przyszłość Addressable TV

Dział Advanced Advertising będzie odpowiedzialny za rozwój telewizji adresowalnej, a także wdrażanie nowych rozwiązań opartych na precyzyjnych danych odbiorców i planowanych partnerstwach. Nowość wprowadzona przez TVN Media podkreśla wysoką dynamikę segmentu Addressable TV w Polsce, zyskując coraz większe uznanie w branży.

Czytaj także:

TT Plast partnerem grywalizacji

TT Plast partnerem grywalizacji

Z radością informujemy, że partnerem ostatniej edycji grywalizacji

Więcej
Laserowy neuron miliard razy szybszy od ludzkiego – nowa era w rozwoju AI

Laserowy neuron miliard razy szybszy od ludzkiego – nowa

Laserowy chip neuronowy z Hongkongu przetwarza dane miliard razy sz

Więcej
Święto Trzech Króli i technologiczne kamienie milowe

Święto Trzech Króli i technologiczne kamienie milowe

6 stycznia to dzień pełen znaczeń – od duchowych tradycji Święta Tr

Więcej
Clone – pierwszy na świecie humanoidalny robot z mięśniami i sztuczną krwią

Clone – pierwszy na świecie humanoidalny robot z mięśniam

Clone to przełomowy robot humanoidalny, który odwzorowuje ludzkie c

Więcej
Ludzie z chipami zamiast kawy? Biohacking nie jest już science fiction

Ludzie z chipami zamiast kawy? Biohacking nie jest już sc

Czy za 50 lat będziemy ludźmi z wszczepami, wspomagani przez AI i p

Więcej
Modułowy smartfon Project Ara - wizja, która wciąż inspiruje

Modułowy smartfon Project Ara - wizja, która wciąż inspir

Firma Google zaproponowała niegdyś urządzenie, w którym można było

Więcej