Odpowiedzi (5)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
To tak po pierwsze jaki to smartphone? Pytam dlatego, że mam dokładnie taki sam problem, ja mam od Xiaomi.
Po drugie, sądzę, że to jakieś ostatnie aktualizacje i może zostać to niedługo załatane Softowo.
-
@Pysiak: Telefon to samsung, i wszystkie aktualizacje mam ściągnięte... a czas dwóch miesięcy to dość długi czas na naprawianie softweru :P
-
Czytaj także:
Problem z monitorem
Mam Zamontowane u klienta dwa monitory Eura VDA 06A3 oraz kasetę. C
Problem z inwerterem
Witam kupiłem kontroler „Inverter solarny Orvaldi MKS5K Solar
Problem z płytą
Panowie i Panie, płyta indukcyjna BOSCH PWP631BB1E wyłącza się podc
Podstawy SEO dla małych firm, czyli jak zyskać klientów z
Czym jest SEO i dlaczego jest kluczowe do skutecznego prowadzenia b
Ostrożnie z prądem - środki ochrony przeciwporażeniowej
Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym w domu jest kluczowym
KNIPEX – reportaż z pobytu w firmie
W świecie narzędzi ręcznych, marka KNIPEX jest synonimem jakości i
Pogrzebałem w internecie i może być to związane z wyłączoną funkcją VoLTE. Podobno włącza się ją w telefonie lub u operatora za pomocą SMS (W T-Mobile załatwicie to bezpłatnym SMSem o treści TAK na numer 80 534).