Widzieliście nasz odświeżony kanał na YouTube?
Mimo że na naszej stronie internetowej znajdziecie wszystkie instrukcje podłączenia urządzeń oraz ich resetu (pdf), postanowiliśmy część manuali pokazać też na krótkich filmach.
Przypominamy więc: większość instrukcji resetów jest już na naszym kanale na YouTube!
Sprawdźcie i oceńcie, czy są dla Was zrozumiałe.
Czy jakieś problemy z naszymi urzadzeniami pojawiają się u Was częściej? Chcecie jakieś instrukcje zobaczyć na filmach?
Piszcie śmiało, wszystkie sugestie weźmiemy pod uwagę! :)
Odpowiedzi (3)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
@Sławomir Lesiak: wielkie dzięki za docenienie :) Czekamy też na sugestie, jakich narzędzi potrzebujecie, by usprawnić korzystanie z naszych produktów :)
-
-
Dużo przydatnej wiedzy w filmikach. Zawsze uważałem że lepiej jest coś zobaczyć niż tylko przeczytać. U was świetnie jest wszystko opisane krok po kroku.
Czytaj także:
seria DIN od BleBox
Pamiętacie, że w tym roku wypuściliśmy nową serię sterowników?Mowa
Zastosowanie sterowników BleBox
Odbieramy od Was sporo telefonów/maili z zapytaniem, jakich sterown
Zastosowanie sterowników BleBox w oświetleniu zewnętrznym
Zapraszamy do dyskusji na temat zastosowania sterowników BleBox w i
Jak pandemia wpłynie na pracę elektroinstalatorów?
Badanie przprowadzono wśród elektroinstalatorów z calego kraju. Poz
Kontakt Simon został trzecim partnerem serwisu "Łączy nas
Miło nam poinformować, że partnerem serwisu została firma Kontakt S
Poradnik - Jak sterować oświetleniem z dwóch niezależnych
Sterowanie oświetleniem z dwóch niezależnych miejsc to częsty probl
Dla mnie wszystko co ułatwia pracę instalatora przyjmuje z wielkim zadowoleniem. W moich oczach to świadczy tez o wielkości firmy i jej świadomości. Firma taka naprawdę istnieje dzięki klientom, a klienci wolą wybierać produkty które sa dla nich przyjazne. Więź miedzy klientem a producentem można ugruntować właśnie przez odpowiednie wsparcie klienta przez producenta. Klient chętniej siegnie po produkt gdy czuje że w razie problemów nie zostanie sam z problemem.
Przekaz na YT dla mnie jest ok, bo dla wielu jest to prosta metoda łatwego i szybkiego przyswojenia sobie informacji. W świecie szybkiego przekazu to bardzo dobra inicjatywa. Cieszę się, że BleBox podchodzi frontem do klienta.
Znalazłem filmiki nawet w innych językach, czyli nie tylko myśli się o naszym rynku. To jest dla mnie super.
Wielu producentów i dostawców nie zdaje sobie sprawy, jak można zbudować sobie dobre relacje z klientem lub po prostu swoje produkty przenieść w inny wymiar. Sam spotykałem się z sytuacją kiedy mając do wyboru sprzęt firmy X i sprzęt firmy Y wybierałem ten który miał dobre wsparcie produktowe i techniczne. Nie mam czasu na wgryzanie się słabe instrukcje i nie do końca jasne. Wybierałem ten sprzęt gdzie wszystko wydawało mi sie łatwiejsze, łacznie z dotarciem do wsparcia technicznego.
Brawo @BleBox !