Przeczytasz w 4 min.
Przeczytano 1 500 razy
Ostatnia aktualizacja 2022-09-02

Jak dodawać szkolenia?

Każdy użytkownik, posiadający aktywne konto może samodzielnie i bezpłatnie dodawać szkolenia z zakresu szeroko pojętej elektrotechniki. To proste — wystarczy być zalogowanym kliknąć zakładkę szkolenia i poprzez wypełnienie formularza dodać ogłoszenie o szkoleniu. 😊


W przypadku szkoleń traktuj nasz serwis jako tablice ogłoszeń. U nas możesz zamieścić informacje o szkoleniu, jakie organizujesz. Jesteśmy dla Ciebie dodatkowym bezpłatnym branżowym kanałem informacyjnym.
Zależy nam, aby polscy elektrycy mieli szeroki dostęp do szkoleń i kursów dostępnych w jednym miejscu, dlatego, aby był porządek na ŁNN, przygotowaliśmy 4 różne szablony:

  • Szkolenia stacjonarne — są to tradycyjne szkolenia odbywające się w konkretnej lokalizacji
  • Webinaria — są to spotkania odbywające się online. Użytkownik może do nich dołączyć z dowolnego miejsca, pod warunkiem, że ma dostęp do internetu
  • Wideoszkolenia – szkolenie, które jest nagranie w formie wideo i zostało umieszczone np. na YouTube, warto zamieścić w sekcji wideoszkolenia. Wówczas użytkownik może je odtworzyć w dowolnym momencie.
  • E-learningi – to nowoczesne interaktywne materiały edukacyjne dostępne online. Użytkownik może z nich korzystać za pośrednictwem Internetu w dowolnym momencie.


Ważne, abyś wiedział, że w celu utrzymania porządku szkolenia stacjonarne i webinaria, które się już odbyły, automatycznie są usuwane (masz je dostępne w swoim archiwum).

Poniżej znajdziesz FAQ dotyczące szkoleń.

  1. Czy zamieszczanie szkoleń jest płatne?
    Nie, całkowicie bezpłatnie dajemy Ci dostęp do dynamicznie rozwijającej się grupy instalatorów całkowicie bezpłatnie.

  2. Jak są promowane szkolenia? Stale szukamy nowych możliwości dotarcia do osób pracujących w branży elektrotechnicznej, dzięki czemu nasza społeczność się powiększa. Mamy możliwość promocji poszczególnych szkoleń poprzez mailingi, powiadomienia push, na www.tim.pl oraz sekcję „Polecane szkolenia”. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, „polecanych szkoleń” skontaktuj się z nami – [email protected] 

  3. Co zrobić, by znaleźć się w sekcji polecanych szkoleń?
    Sekcja polecane szkolenia przeznaczona jest dla producentów, którzy zdecydowali się na płatną współpracę z serwisem ŁNN. Aby poznać ofertę, skontaktuj się nami – [email protected]

  4. Co daje lepsze efekty – zamieszczenie szkolenia z prywatnego konta czy z konta producenta?
    Zachęcamy do dodawania szkoleń z oficjalnego konta Twojej firmy. Dzięki temu promujesz swoją markę, a użytkownicy będą wiedzieli, że mogą spodziewać się rzetelnej i fachowej wiedzy.

  5. Jak dodać szkolenie, które odbywa się w kilku terminach?
    Nie musisz wielokrotnie wprowadzać tych samych szkoleń, które odbywają się w kilku różnych terminach. Wystarczy, że w formularzu skorzystasz z przycisku „Dodaj kolejny termin”.

  6. Jak dodać to samo szkolenie, które dodawałem już w przeszłości?

    Szkolenia, które już się odbyły, przestają być widoczne dla użytkowników, jednak, żeby ułatwić Ci pracę, stworzyliśmy opcję łatwej duplikacji (można przyjąć, że znajdują się w Twoim archiwum). Wszystkie opublikowane z Twojego konta szkolenia znajdziesz tutaj. Teraz wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj ponownie” a otworzy Ci się formularz edycji wybranego szkolenia. Dzięki temu oszczędzasz czas — wystarczy, że dokonasz edycji tylko w tych polach, które wymagają aktualizacji.

 

Dziękujemy za uwagę! Pamiętaj, że stale się rozwijamy i omówione tu zagadnienia to tylko mały fragment możliwości, które daje Ci społeczność Łączy nas napięcie.

  1. Jeśli masz pytania, śmiało zadaj je w komentarzu lub napisz do nas – [email protected] 

     

0

Komentarze