Co może być przyczyną, że aplikacja do RISCO Light SYS przestała działać?
Cześć! Zamontowałem centralę alarmowa:
RISCO Zestaw LightSYS
LightSYS2+KP+GSM+2*DigiSense
Po uruchomieniu centrala działa prawidłowo, prawidłowo działa też komunikacja GSM (można wysyłać i odczytywać SMS z komendami i statusami). Założyłem też konto na chmurze RISCO i uruchomiłem aplikację mobilną. Klient uzytkował ją jakiś czas, ale niestety ostatnio zgłosił, że nie działa. Wyświetla się informacja o błędnym kodzie PIN.
Co się zmieniło? Klient zmienił swój kod do rozbrajania alarmu, jednak nie działa on w aplikacji. Stary kod (fabryczny) także nie działa. Co może być przyczyną? Niestety pierwszy raz pracuję z RISCO i nie mam jeszcze takiej wprawy a informacji o tym systemie nie ma za wiele w necie... Ktoś coś? ? ?
Odpowiedzi (3)
- Sortuj według
- Ostatnio dodane
- Najwyżej ocenione
- Sortuj od najstarszych
-
-
@ELEKTRO-SYSTEM: bardzo dziękję! Będę u tego klienta w sobotę to zobaczę. GPRS szedł przez PLAY, ja obstawiam że problem jest na chmurze. Zastanawiam się gdzie - będę musiał po prostu zresetować urządzenie i ustawić ponownie. Na szczęście mam buckup softu wię powinno iść gładko. Dzięki!
-
@ELEKTRO-SYSTEM:Bardzo klarowne wyjaśnienie, gratuluję praktycznej wiedzy:)
-
Czytaj także:
co może być przyczyną wycieku płynów z silnika?
co może być przyczyną wycieku płynów z silnika?
Jaka może być przyczyna buczenia w głośnikach?
Przyjmę wszystkie tropy i pomysły do sprawdzenia, bo przyjemność z
Ogrzewanie podłogowe na suchej zabudowie nie działa - co
Cześć! Tym razem temat nieelektryczny, a budowlany. Dotknął mnie pr
Instalacja elektryczna w domu – jak zrobić?
Przewody instalacji elektrycznej powinno się układać w odpowiedniej
Czy w remontowanym domu warto instalować system Smart Hom
Czy warto inwestować w system SMART HOME po zakończonym remoncie? O
Poradnik - Jak sterować oświetleniem z dwóch niezależnych
Sterowanie oświetleniem z dwóch niezależnych miejsc to częsty probl
Problem działania aplikacji obstawiał bym po stronie dostawcy internetu, GPRS może w danej sieci zmieniono konfigurację APN sprawż kod MMN MCN w weryfikacji i funkcjonowaniu aplikacji istotny jest kod ID/IDSN przy komunikacji internetowej może być problem z adresem IP lub serwer Proxy nie odpowiada.
Sprawdz na swoim telefonie czy problem przenosi sie na twoja sluchawke czy tylko jest po stronie klienta
Dodatkowe czyności:
Co do cetrali to zacznij od sprawdzenia napięć na zaislaczu, transformatorze, żadko ale zdażało się że mimo podawania prawidłowego napięcia wydajność prądaowa już nie była wystarczająca.
Reset centrali i ponowna konfiguracja.
Zawsze zapisuje beckup konfiguracji i wgranie jej na nowo kablem serwisowym zajmuje kilka minut.
Sprawdz baterię na płycie głównej.
Zegar systemowy może nie być zgodny z serwerem
Jeśli masz jakieś dodaktowe komponenty np. Expander, GPRS, Syntezator, modem czy też inne elementy odłącz od centrali. Uszkodzony moduł może powodować problem w komunikacji lub zasypywać centrale błędnym sygnałem.
Zdarzyło się kiedyś że kilka urządzeń w jednym systemie bylo zasilane z różnych faz i po pewnym czasie były problemy, pofazowanie może pomóc a na pewno nie zaszkodzi.